Brev:
Hvordan får jeg min søn til at sove om natten?
2. juni 2003
Alder:
9 mdr.
Hvordan får jeg min søn til at sove om natten?
Vi har en søn på 9 mdr. Han brugte mit bryst som sut og græd hvis jeg forsøgte at gå fra ham. Jeg måtte gå i seng ved 20.00 tiden hver aften og det duede selvsagt ikke. I 3 uger har jeg været igang med at lære ham at sove i egen seng og blive ammet mindre (jeg ved han slet ikke behøver).
Han vågner imidlertid en gang i timen. Jeg beroliger ham og synger ham til ro. Ca. 3 af de gange han vågner bliver han ammet. Jeg synes kampene med ham er meget hårde, han græder meget. Og ja vi har fået undersøgt hans ører. Jeg vil gerne fortsætte med at amme ham om dagen. Hvad skal jeg gøre for at få en mere sammenhængende søvn?
På forhånd tak
Tina