Brev:
Modermælkserstatning, vælling og allergi
16. juni 2008
Alder:
4 mdr.
Modermælkserstatning, vælling og allergi
Kære Helen
Glemte i mit sidste brev at forhøre mig omkring allergi ifm. opstart af MME/vælling, når det bliver aktuelt.
Tilde er 4 mdr. og jeg begynder så småt at overveje MME/vælling til natten. Far og mormor har før givet flaske -med MM - uden problemer, så hun kender den :)
Mit spørgsmål går på, at Tildes far har laktoseintolerans i svær grad og jeg tænker om det er at provokere en mulig allergi hos Tilde at give hende erstatning?
Kan nemlig se, at erstatningerne mest består af laktose.
IGE ved fødslen = 0,1
Kærlig hilsen
Stine