Brev:
Ny madplan - 8 mdr.
14. juni 2008
Alder:
8 mdr.
Ny madplan - 8 mdr.
Hej Helen
Så er Silke blevet 8 måneder og der er lige nogle nye spørgsmål der har meldt sig;0))
Du har sendt en madplan til mig før, som jeg har prøvet at følge nogenlunde. Jeg har dog nogle spørgsmål i denne forbindelse.
1. Silke er gået over til næsten fuld mme, da min mælkeproduktion pludselig er gået voldsom ned. Hun får nu flaske med ca. 150 ml ca. 5 gange om dagen, men synes egentlig det er lidt voldsom meget. Det virker som om det gør, at hun ikke har appetit til rigtig mad. Er det nok fx. at give hende en flaske morgen, aften og sen aften? Så ville hun få mellem 450 - 600 ml. i døgnet..
Herudover vil jeg høre om du har en madplan til en 8 mdr gammel baby. Silke er meget glad for rugbrød og frugt i små stykker, grød mos og vores aftensmad. Det skal lige tilføjes at vi starten morgenen kl. 7 ca. hvor hun får havregrød. Hun plejer at sove mellem 9 - 10 og igen mellem 14 - 15.
Et sidste punkt er det at Silke er MEGET morsyg. Hvis bare jeg forlader rummet så græder hun selv om hun er hos sin far. Far er ved at være lidt frustreret over ikke at kunne trøste. Er der noget vi kan gøre i denne henseende eller skal hun bare med det samme over til mig når hun rækker ud og græder. (Det er hvad vi har gjort ind til nu).
Håber du har nogle tanker vedrørrende ovenstående.
Med venlig hilsen
Tanja