Brev:
Fedtstof i skemad
13. juni 2008
Alder:
4 mdr.
Fedtstof i skemad
Hej igen.
Har siddet og læst frem og tilbage i diverse bøger om skemad.
Sundhedstyrelsen siger at man ikke skal putte fedtstof i grød hvis man laver det på udelukkende MME.... men alle andre steder står der at man skal tilsætte en teske fuld....hva siger du???
Med venlig hilsen Mille;o)