Brev:
Stadig pylret og vil nu ikke i bad
11. juni 2008
Alder:
17 mdr.
Stadig pylret og vil nu ikke i bad
Hej Helen,
To ting -
Jeg skrev til dig for et par måneder siden fordi vores datter var/er pylret og vil bæres meget. Det er som om hun ret ofte simpelthen bare er utilpas. Er det virkelig normalt? Jeg tænker om jeg skal få hende tjekket f.eks. for allergier?
Og noget andet - hun har i sidste uge været ret syg - tror det var tre-dags-feber, for hun havde 40/41 i tre dage. Hun har haft lidt svært ved at komme til kræfter igen, men det går nu meget bedre. Men efter sygdommen er det som om hun er blevet panisk angst for at komme i bad - noget som hun ellers plejer at eeelllsskkkee. Jeg kan simpelhen ikke få hende til at sidde i badekaret, og tænker at det nok ikke gør det bedre at tvinge hende :-/ Hvad skal jeg gøre - vaskes skal hun jo?
På forhånd tusinde tak.
Med venlig hilsen
Jette