Brev:
Lære at bruge sut når sove
9. juni 2008
Alder:
2 mdr.
Lære at bruge sut når sove
Hej Helen
Jeg har skrevet til dig på ugen hvor du anbefaler at jeg putter min datter svøbt og med en sut.
Det jeg tror gør det rigtig vanskeligt at putte hende, er at hun nægter at bruge sin sut. Hun sutter to tre gange på den og spytter den ud hvorefter hun kniber læberne sammen. Hun foretrækker klart at bruge mig som sut i stedet, men det kan jo ikke rigtig lade sig gøre hvis hun skal lære at sove for sig selv.
Så har du nogle ideer til hvordan jeg vender hende til at tage sutten?
Har prøvet forskellige mærker, men ingen af dem
"smager" rigtig pigen.
Er der evt. andre muligheder for trøst... tænker på hvordan man evt. intruducere en sutteklud i stedet?
Med venlig hilsen
Camilla