Svar: Hysterisk pige 14 uger
15. marts 2004
Alder:
3 mdr.
Kære Heidi
Når børn er helt nyfødte bliver de ulykkelige, når de bliver klædt af og ligger og 'kan sprælle' frit, og når de så bliver nogle måneder ældre, som din datter, så synes de det er dejligt at ligge uden for meget tøj, have fri bevægelighed og synes bestemt ikke om at blive puttet ned i en dragt. Det er en helt naturlig udvikling.
Jeg synes du skal putte din datter i barnevognen og gå en tur med hende om eftermiddagen. Simpelthen for at hun får mulighed for at falde til ro her og få sovet lidt.
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske