Brev:
Hysterisk pige 14 uger
15. marts 2004
Alder:
3 mdr.
Hysterisk pige 14 uger
Hej
Jeg har en datter der er 14 uger gammel som bliver helt ulykkelig/hysterisk, når hun skal have tøj på (når hun skal ud og sove)- hvo'n kan det være?
En anden ting er, at hun plejer at sove en sen eftermiddagslur, den gider hun ikke rigtig mere, selvom hun simpelthen er så træt, kan man gøre noget?
Hun kommer i seng ved 19-20 tiden.
Tak for en rigtig god brevkasse.
Hilsen Heidi