Brev:
Ammer hele dagen lang
15. marts 2004
Alder:
3 mdr.
Ammer hele dagen lang
Jeg har en søn på 3 mdr, som lige fra fødslen har spist meget. Han blev født 14 dage efter termin og vejede 4300 g og var 57 cm lang. Han spiser fra vi står op til vi går i seng, og sover ikke rigtig om dagen, højst 1 time ad gangen hvilket er meget sjældent.
Han kan godt sidde i sin skråstol i 15-30 min mens jeg laver noget andet, men så går den heller ikke længere, så er han sulten igen. Har prøvet at give ham modermælkserstatning, men det vil han ikke rigtig tage imod. Om natten går det bedre, han vågner 1-2 gange.
Er det normalt at han spiser så ofte, eller er det fordi han simpelthen ikke bliver mæt at min mælk?