Svar: 7 årig med natteskræk
15. marts 2004
Alder:
7 år
Jeg ved desværre ikke nok om natteskræk, mareridt og angstanfald hos børn til at jeg kan rådgive dig. Jeg har derfor søgt på nettet og fundet en bog der hedder "Bange, mere bange, angst" som er skrevet af Kerstin Hellström m.fl.
Jeg kender ikke bogen, men den skulle ifølge beskrivelsen handle om, hvordan angst hos børn kommer til udtryk og hvad man kan gøre for at hjælpe. Natteskræk skulle være et af de emner som bogen omtaler.
Da jeg ikke kender bogen, ved jeg ikke om du kan finde svar her, men det er da et forsøg værd.
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske