Brev:
Skriger ved putning om aften
28. maj 2008
Alder:
9 mdr.
Skriger ved putning om aften
Hej Helen!
Først tillykke med den nye flotte side! Jeg skriver til dig fordi vi igen har problemer. Nu handler det om at magnus bliver meget ked af det når han skal puttes om aftenen.
En beskrivelse af vores dag, så du kan se hvordan den ser ud !!
kl.7.30 ca vi vågner og hygger lidt i sengen og står op.
kl 8-8.8.30 Får havregrød eller Øllebrød og vand af kop
kl ca 10 Frugt samt Bolle samt vand af kop
Sover formiddag ca 30 - 1 time
kl. ca 12 Rugbrød (bondebrød), men er ikke det store hit så får derfor også lidt grød med frugtmos samt vand af kop
ca 13 - 14 Puttes til míddagslur i barnevogn sover ialt mellem 1-3 timer for det meste sover han 1 1/2 - 2 timer.
ca 15.30 /16 Frugt samt vand af kop
kl ca 18 Det samme mad som vi spiser
kl ca 19.30 - 20 Får nattøj på, puttes til natten med vælling. spiser 175 ml
kl 23 Ammes, men ikke altid han vil dette.
ca 04 vågner han og søger nærhed og kommer ind og sover hos os.
Lige når han bliver puttet og får vælling er der intet problem og han er tæt på og falde i søvn. Han får sutten og vi synger og nusser ham. Det er som om, han kæmper for ikke og falde i søvn.... som om han er bange for og gå glip af noget. Vi synger, vi nusser, holder hånden på ham så han kan mærke vi er der. Nogen gange har vi taget ham op fordi han bare har skreget og skreget.
Har det været forkert?
Det skal siges at han om dagen er utrolig aktiv og kravler og leger hele dagen igennem og er for det meste altid glad. Det er kun om aften problemet kommer!! Og vi ved han er træt fordi han klør øre og øjne og er pjevset osv.
Synes vi lytter meget til ham og viser vi er der for ham. Ved ikke hvad vi gør forkert !!! Er frustreret og håber du kan give os et råd.
Tænker selv om det kan være fordi han sover for længe til middag!? Eller er det et ny udviklingstrin han skal igennem ?
Han skal starte i dagpleje om 14 dage så kan planen forsat se ud som den gør, eller skal den ændres lidt? Han Bliver afleveret omkring kl 8 regner vi med dog nogen gange senere da jeg nogen dage møder kl 10.
Håber du igen kan hjælpe os. På forhånd tak.
Lena