Brev:
Dreng på 3 mdr
14. marts 2004
Alder:
3 mdr.
Dreng på 3 mdr
Jeg takker for fine svar tidligere.
Men min søn der er 12 uger idag er begyndt at være megt pjevset.
Han er født i uge 35+2.
I denne uge er han begyndt at græde hver gang jeg ikke kan ses eller høres ikke engang far dur mere. Jeg kan heller ikke lægge ham fra mig ret længe af gangen. Hvordan afleder jeg ham og hvordan stimulerer man ham korrekt?
Ang. mad så får han flaske (syrnet alomin) og er begyndt at spise meget ved aftenstid (sover kl 19).
Hans rytme er at han vågner ved 7 tiden om morgenen og skifter mellem at sove og spise hele formiddagen for at tage 2 timer kl 13 og kl 15 vågner og er frisk til kl 19. sover ca til 23.30, og vågner derefter hver 2-3 time for at spise om natten er det normalt?
Håber du har nogle gode svar
Gitte og Nichlas 12 uger