Brev:
Kan børn sove ude i barnevognen om aftenen?
2. juni 2003
Alder:
18 mdr.
Kan børn sove ude i barnevognen om aftenen?
Hejsa
Min kæreste, vores datter på ca 18 mdr. og jeg bor ret tæt på min kærestes forældre. Det betyder bl.a. at vi af og til spiser aftensmad hos dem og går hjem i løbet af aftenen. Som regel bliver vores datter lagt til at sove indendørs tidligt på aftenen, og vi må så vække hende når det er tid at gå hjem for at give hende overtøj på.
Mit spørgsmål går på om vi ville gøre noget forkert ved at lægge hende til at sove i barnevognen udendørs om aftenen så vi kunne køre direkte hjem når tiden kom uden at forstyrre hendes søvn mere end højst nødvendigt. På forhånd tak for svaret!
Med venlig hilsen
Henrik