Brev:
7 mdr. pige skal vugges i søvn
14. marts 2004
Alder:
7 mdr.
7 mdr. pige skal vugges i søvn
Hej
Vores 7 mdr. pige kan ikke sove i løbet af dagen uden at blive vugget i søvn. Om aftenen kan vi lægge hende i sengen og blive hos hende i ca. en halv time, indtil hun sover. Hun sover mellem 20 - 21 og vågner ml. 6 og 7.
Hun sover ca. 1 gang om dagen ude i barnevognen og ellers sover hun i sin klapvogn med liften i.
Jeg har flere gange prøvet bare at lægge hende i klapvognen uden at vugge hende, mens jeg samtidig synger stille. Efter at hun har grædt og skreget en time, plejer jeg at give op, fordi jeg synes det er syndt for hende.
Har du nogle gode råd? Jeg er villig til at prøve hvad som helst, da det er enormt frustrerende for mig og hende.
Samtidig sover hun ikke særlig længe af gangen om dagen. Nogle dage sover hun 4 gange en time. Hun vågner altid efter en time, og er næsten umuligt at få til at sove i længere tid. Det er svært for hende at være vågen i mere end 2 timer af gangen.
Hvad kan jeg gøre for at ændre dette?
Hun er glad, spiser godt og er meget aktiv, når hun er vågen.
Jeg håber virkelig, du kan hjælpe med nogle gode råd.