Brev:
3 mdr og problemer med putning og sut
12. marts 2004
Alder:
3 mdr.
3 mdr og problemer med putning og sut
Hejsa
Jeg har en datter på 3 mdr., som har problemer med at falde i søvn i sin seng. Hun har et kæmpe suttebehov, men vil hverken tage sut eller nusseble...kun brystet. Derfor er det svært at lave et putteritual, hvor hun bliver lagt i sengen. Det ender næsten altid med hun bliver ked af det, og bliver ammet i søvn inde ved sengen istedet. Jeg prøver altid først med noget hun kan sutte på, men når hun finder ud af der ikke kommer mælk ud, så bliver hun stik tosset.
Hun starter altid med at pive lidt når hun bliver lagt ned i tremmesengen, så bliver hun trøstet, men begynder derefter heftigt at sutte på sin hånd. Det forstyrer rigtig meget, når hun faktisk bare trænger til at sove.
Jeg er bange for hun snart finder tommelfingeren og det vil jeg helst undgå.
Håber du kan hjælpe med lidt gode råd.