Brev:
Vores datter sover ikke godt om dagen
2. juni 2003
Alder:
5 mdr.
Vores datter sover ikke godt om dagen
Hej
Vi har en dejlig datter på 5 mdr. som sover godt om natten, men rigtig dårligt om dagen. Hun kommer i seng kl. ca. 21.00 og sover til ca. 5.30/6.30, hvor hun kun er vågen en enkelt gang eller to.
De sidste 4 uger har hun om dagen sovet ca. ½ time 3-4 gange. Der er ingen forskel på, om hun sover inde eller ude, om vi går en lang tur eller en kort. Hun plejer at kunne tage en lur på 2-2½ time midt på dagen, og derudover ½ time 2-3 gange.
Hun er en stor pige på 8,2 kg, som for det meste er glad og tilpas.
Har du et godt råd til, hvad vi kan gøre for at få hende til at sove lidt bedre om dagen?
På forhånd tak.
Lone S