Brev:
Hånden i halsen og cykelstol
8. marts 2004
Alder:
7 mdr.
Hånden i halsen og cykelstol
Hej
Først tak for en rigtig god brevkasse, som vi bruger meget.
Min datter på 7 1/2 mdr. er begyndt at stikke hele hånden ned i halsen.
Det lyder som om hun er ved at kaste op og får tårer i øjnene.
Hun gør det mange gange om dagen og det virker jo ikke til, at det er behageligt for hende!
Er hun bare ved at udforske, eller kan det være noget med tænder på vej?
Et andet spørgsmål:
Hvornår kan barnet sidde i en cykelstol?
På forhånd tak!!!
Cathrine