Brev:
Gode sko til små fødder
2. juni 2003
Alder:
12 mdr.
Gode sko til små fødder
Hej
Jeg er i tvivl om hvilke hjemmesko der er bedst for fødderne. Min søn er netop fyldt et år men kan ikke gå endnu. Nu bruger han små bløde skindfutter (de hedder vist kravlesko), men hvad skal han have på, når han begynder at gå selv - støtter skindfutterne så godt nok?
Mange hilsner
Charlotte