Brev:
For meget erstatning?
9. maj 2008
Alder:
4 mdr.
For meget erstatning?
Hej igen, igen, igen ...
(Det er utroligt med alle de spørgsmål, håber det bliver bedre med tiden ;) )
Jeg har lige fået afvide at man højest må have lov til at give 1000ml. modermælkserstatning i døgnet., men hvad gør man så lige når det ikke er nok?
Jeg sender lige vores dagsplan (på en god dag, det er ikke altid den holder stik)
07.30-tiden: Vågen står op får tøj på.
08.00: Får flaske ca 200 ml.
Mellem 9-10: Formiddagslur sover mellem 45min-1 1/2 time.
11.00: Flaske 200 ml.
Mellem 13-14: Middagslur. ca. 1 1/2 time.
15.00: Flaske 200 ml.
17.00: Sover ca. 30min.
18.00: flaske 200 ml.
Mellem 19-20: Bad.
21.00: Flaske 200 ml.
21.30: Godnat og sover så til 5-6 tiden, hvor jeg stadig ammer hende.
Sådan ca. ser vores dag ud, på de gode dag. Og det vil jo sige at hun spiser 1000ml. modermælkserstatning. Hvis hun levner er det max. 10-20ml., og det er ikke så tit det sker. Og det vil jo ikke blive ved med at kunne holde hende mæt, hvad gør vi så lige? Hun får nan1.
Vi har ikke haft besøg af vores SP længe, da det var meningen at hun skulle komme den dag strejken begyndte, men der så vi hende jo ikke, så jeg ved ikke om hun tager det på som hun skal eller noget?
Vi vejede hende selv igår og hun vejer 6.6 kg og er 64 cm lang.
Da hun blev født vejede hun 3240 og var 50 cm. er det fint som hun tager på, eller?
Og hvad med vand? Jeg ved at hun skal have ekstra væske, når hun får modermælkserstatning og det er så varmt, men hvor meget må hun få? Og skal jeg give hende det i kop. (Indtil vidre har jeg givet det på en ske, som hun virker til at syntes er meget sjovt)
Hun virker til at hun snart er klar til at smage på lidt grød, da hun følger meget med i hvad vi spiser. og hun åbner selv munden når jeg giver hende d-dråber eller vand på ske. Og når vi så skal begynde, hvordan gør man så det?
Håber på lidt gode råd igen. :)
Mange kærlige hilsner
Maria