Brev:
Krøllede ører
7. maj 2008
Alder:
3 mdr.
Krøllede ører
Hej Helen.
Jeg er nu den glade mor til to dejlige og nemme piger:-)
Mit spørgsmål lyder måske mærkeligt, men min datter på knap 3 måneder har meget tendens til at "krølle" og folde ørerne når hun ligger ned. Hendes ører var ved fødsel og ca halvanden måned frem siddende tæt indtil hovedet, men nu er de ligesom drejet udad. Det er ikke umiddelbart flyveører, de er fine små - men også når jeg ammer skal jeg være meget opmærksom på at jeg ikke får klemt/krøllet dem sammen.
Er det begyndende flyveører eller er hendes ører blot meget bløde. Og hvor længe ændre de sig.
Håber du har et bud;-))
Tak på forhånd
K