Brev:
Skærer tænder - 7 mdr.
7. marts 2004
Alder:
7 mdr.
Skærer tænder - 7 mdr.
Min søn på snart 7 måneder er begyndt at skære tænder. Det er ikke en særlig rar lyd, og han får derfor ofte sin sut eller en bidering.
Men kan det være skadeligt at han skærer tænder? Eller skal jeg bare lade ham gøre det?
Tusind tak for en god brevkasse.
Janne