Brev:
Aktivitetsplan og kostdagsplan til overvægtig pige
7. maj 2008
Alder:
7 år, 5 mdr.
Aktivitetsplan og kostdagsplan til overvægtig pige
Kære Helen
Jeg har tidligere spurgt om råd til min mindste datter på 8 måneder men har nu brug for lidt vejledning i forhold til min ældste datter Freja på 7 år der desværre har fået lidt for mange kilo på kroppen (moderat overvægtig). Jeg har forsøgt at omsætte kostkompasset til vores hverdag men synes ikke rigtigt det fungerer. Det skyldes nok en kombination af forskellige faktorer, tænker jeg, som periodevis manglende motivation, kræsenhed, tid m.v. hos os alle. Jeg er kommet dertil hvor jeg har brug for en mere konkret dagsplan for aktivitet og kost for en pige på 7 år. Jeg ved godt det afhænger meget af det enkelte barn men kan du vejlede på det generelle plan?
Venlig hilsen
Karin