Brev:
Falder i søvn på maven og natmad
6. maj 2008
Alder:
6 mdr.
Falder i søvn på maven og natmad
Hej Helen
Aksel er nu blevet en livlig dreng på næsten 6½ måned og han trives rigtig godt. Han vejer nu 8,3 kg. Han er altid glad og følger sin udvikling, så jeg bekymrer mig ikke så meget om hans vægt mere. Han er lige begyndt at lave kravlebevægelser og har fået 5 tænder. :-) Der er fuld skub på ham, når han ikke sover. :-)
Jeg har lige et par spørgsmål til dig:
Aksel er begyndt at falde i søvn på maven og det giver os lidt dårlige nerver. Selvom vi vender ham, når han er faldet i søvn, så vender han sig alligevel i løbet af natten. Er det ok? Skal vi holde ekstra øje med ham? Jeg er godt klar over at mange børn sover på maven, men hvornår er det ok?
Jeg ammer ham stadig kl.23 og kl. 05, men hvornår kan han undvære at få mad kl 23?? Nogle nætter vågner han ikke før kl. 01-02 og får så mad der. Og så får han ikke igen før vi spiser morgenmad kl. 7. Hvornår er det ok at droppe "natmaden"??? Og har du en handlingsplan til hvordan man bedst griber det an?
Endnu en gang, tusind tak for din store hjælp.
Kærlig hilsen
Kaye