Brev:
Madplan 7-8 mdr
7. marts 2004
Alder:
7 mdr.
Madplan 7-8 mdr
Vores datter er 7 mdr og 10 dage og hendes madplan ser således ud:
kl. 6.15: 200 ml allomin 1
kl. 9.00: A38 med drys + vand af kop
kl.12.00: Øllebrød m mælk + mælk af kop
kl.15.00: Fuldkornsgrød + vand af kop
kl.18.00: Grøntsags mos med kød/fisk + mælk af kop + Néstle pære og banan youghurt til 6 mdr.
kl.19.30: 200 ml allomin 1.
Derefter sover hun igennem, ser kostplanen godt nok ud? Hun har fået grød siden hun var 4 1/2 måned. Kan jeg så småt begynde at introducere rugbrødshapser for hende eller er det stadig for tidligt, jeg er lidt bange for at hun får det galt i halsen?