Brev:
Komælk og allergi
2. juni 2003
Alder:
18 år
Komælk og allergi
Kan det passe at størstedelen af Danmarks befolkning ikke kan tåle mælk, og hvad giver det sig udslag i? Det påstås hårdnakket af familien at det kun er mejerierne der mener at mælk er sundt.
Med venlig hilsen
Mælke-elskeren