Brev:
Mad og søvn - 3 mdr.
7. marts 2004
Alder:
3 mdr.
Mad og søvn - 3 mdr.
Hej
Vores datter på lidt over 3 mdr. har inden for den sidste lille uges tid ændres spisevaner. Hun spiser 6 gange om dagen. Kl.8-9 når hun vågner, kl. 12-12.30 inden middagslur, kl. ca. 16 efter lur, kl. 18-18.30, kl. ca. 20 kl. 21.30-22 og sidste gang kl. 3-4.
Hun spiser stort set stadigvæk på disse tider, men mængden er blevet noget mindre. Jeg stoppede med amning for ca. 1 mdr. siden, da hun græd og skreg, hver gang jeg lagde hende til.
Jeg malker ud og hun for tilskud af Allomin for resten. Det virker fint og hun er en glad og livlig lille pige.
Er det normalt at hun spiser mindre?
Hun er også begyndt at ligge og snakke og klynke, når vi lægger hende i seng om aftenen/natten. Hun græder ikke men ligger og pludrer højt indtil vi tager hende over til os. Er det ok at lade hende ligge for sig selv så længe hun ikke græder? Og vil hun falde i søvn.
Hun virker ikke ked af det, men mere som om hun keder sig alene.
Tak for en god brevkasse