Brev:
Tynd mave - 4 mdr.
7. marts 2004
Alder:
4 mdr.
Tynd mave - 4 mdr.
Hej
Jeg har en søn på 4 mdr som udelukkende får modermælk. Han har haft en periode på 2 uger, hvor der gik 8 dage mellem at han havde afføring, men nu har han det så pludselig 3 gange om dagen. Kan det hænge sammen med at jeg selv har dårlig mave i disse dage?
Min søn er født 7 uger for tidligt, hvornår skal jeg begynde at give ham andet end modermælk? Det skal siges at amningen fungere rigtig godt, han er glad og tilfreds og tager fint på.
God weekend, og tak for dine gode svar.