Brev:
Tabu - jeg bliver så vred
7. marts 2004
Alder:
12 mdr.
Tabu - jeg bliver så vred
Jeg har et problem som jeg ikke føler jeg kan snakke med nogen om! Min datter på et år har problemer med ørerne og sover derfor meget dårligt om natten.
Mit problem er, at når jeg bliver vækket for 20. gang om natten så er jeg så træt, at jeg ikke vågner rigtigt og de første minutter bliver jeg så hidsig at jeg bander og skælder ud og kan endda finde på at slå ind i væggen af arrigskab! Jeg ved ikke, hvor meget min datter endnu lægger mærke til min reaktion men når jeg så vågner rigtigt, så føler jeg mig som verdens dårligste mor!
Jeg er normalt ikke hidsig og kunne ikke drømme om at råbe ad hende i "normal tilstand". Det har måske noget at gøre med at hun indtil for et par måneder siden aldrig har været vågen om natten, så jeg har aldrig været vant til at blive vækket, men det er jo ingen undskyldning for min reaktion!
Jeg har ingen hjælp fra hendes far, da han arbejder om natten!
Ved ikke om du kan hjælpe mig, men nu fik jeg det i det mindste fortalt til nogen!