Brev:
Hovedomfang for 1 årig pige
6. marts 2004
Alder:
12 mdr.
Hovedomfang for 1 årig pige
Hej
Min datter på 1 år har et hovedomfang på 49 cm. Hun vejer ca. 10,5 kg og er ca. 75-80 cm høj (jeg har ikke målt præcist fornylig).
Hendes pande er let bulet ud, hvor den jo normalt er ret flad hos andre mennesker.
Hvad er normen for hovedomfang?
Med venlig hilsen
Pernille