Brev:
Bryst eller rigtig mad til pige på 23 måneder?
2. juni 2003
Alder:
23 mdr.
Bryst eller rigtig mad til pige på 23 måneder?
Min datter på 23 mdr. nægter at spise andet end bryst. Til aften smager hun f.eks. lidt kartofler, pasta, pølse. Men ikke nok til at blive mæt af det. I dagplejen nægter hun at spise (er der fra 8.30 - 12.00). Hvis vi presser hende lidt, kaster hun op. Men hun kan sagtens spise chips, vingummi, chokolade og pommes frites.
Lægen siger hun er en fin lille pige (12,5 kg). Han har før set børn blive ammet til omkring 2 års alderen. Skal vi bare være hårde og sige nu er det slut, og så må vi tage skrigeriet. Vil hun så begynde at spise?
Hilsen Susanne