Brev:
Ideer til kost 7 mdr.
6. marts 2004
Alder:
7 mdr.
Ideer til kost 7 mdr.
Hej Helen
Min søn på snart 7 måneder får 3 måltider om dagen, udover amningen. Om morgenen får han enten pulver/købegrød eller hjemmelavet havregrød.
Til frokkost får han pulver/købegrød med ris/grøntsager.
Til aften får han hjemmelavet kartoffelmos og grøntsagsmos. Jeg veksler mellem at komme gulerødder, blomkål, broccoli og avocado i.
Hvornår kan jeg starte på at komme kød i hans mad og hvad er godt at starte med?
Har du andre foreslag til mad/mellemmåltider jeg kan supplerer og varierer med?
Kærlig hilsen
Ditte