Brev:
Smid bleen
6. marts 2004
Alder:
3 år
Smid bleen
Jeg har en dreng som bliver 3 år til maj. Han har i et stykke tid tisset på toilettet, men nærmest fra dag til dag, ville han ikke have den på, og det gik bare rigtig godt. Selvfølgelig var der småuheld, men ikke noget særligt.
Nu pludselig en måned efter tisser han og laver pølser overalt. På gulvet i, i flyverdragten osv. Jeg savner et godt råd til hvorvidt vi skal give ham bleen på igen og støtte ham bedst muligt.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Mette Steenberg