Brev:
8 mdr. dreng begyndt at vågne om natten
6. marts 2004
Alder:
8 mdr.
8 mdr. dreng begyndt at vågne om natten
Hej
Min søn på 8 mdr. er for en lille måneds tid siden begyndt at vågne meget om natten, det startede samtidig med han havde feber i forbindelse med skoldkopper. Han havde indtil da sovet igennem fra han var knap 3 mdr med amning kl. 23 og kl 6.
Han får fast føde, dvs. han får næsten det samme som resten af familien, dvs. kød, grøntsager og pasta og lignende og bliver ammet i mellem måltiderne. Han kommer i seng ca. kl. 21 og sover fint til kl. ca. 01 og så er han vågen hver time. Jeg har prøvet at amme, at give vand, at synge men når klokken nærmer sig en 4 - 5 stykker er jeg udkørt og det ender med at jeg tager ham med ind i soveværelset og lader ham sove ved mig. Han vågner stadig hver time og får bryst.
Jeg er alene med ham, så jeg kan ikke lige få hans far til at tage over om natten. Jeg har fået hans ører undersøgt, men der er intet unormalt. Om dagen sover han to til tre gange, afhængig af hvor tidligt vi er stået op. Han har fået de første 6 tænder (fire i overmund og to i undermund) og pt. er der ikke flere på vej. Han fik de første to tænder meget tidligt (4 mdr.) og der havde vi ingen problemer.
Jeg er ved at være kørt langt ned pga. søvnmangel og håber virkelig at der er noget der virker.
Med venlig hilsen
Dorte