Brev:
Vores søn vil ikke sove - 16 mdr.
6. marts 2004
Alder:
16 mdr.
Vores søn vil ikke sove - 16 mdr.
Vores søn på 16 måneder har igennem længer tid ikke ville sove en hel nat i sin egen seng. Han vågner ved 23-24 tiden og vil ind til os. Nogen gange er vi ikke i seng, men bliver nødt til det for at få ham til at sove. Til tider er han vågen 1, 2, 3, timer i løbet af natten græder ikke, men karter rundt og gnaver i sutten så hverken mor eller far får sovet.