Brev:
Johannesbrødkernemel og afføring
6. marts 2004
Alder:
3 mdr.
Johannesbrødkernemel og afføring
Min datter på knap 3 måneder er i samråd med sp begyndt at få johannesbrødkernemel i sin mme for at minimere gylperiet. Det virker rigtig godt og hun gylper stort set ikke, når hun får det.
Tilgængæld har hun afføring 2-3 gange om dagen hvor hun før havde 1 gang om dagen. Er det normalt? Jeg tænker på om hendes lille mave måske ikke kan tåle så meget af det om dagen?
Hendes mme hedder nidina 1 og det er også sp der har anbefalet det før fik hun blå allomin. Jeg ved ikke om det kan have nogen betydning.
Håber du kan give mig svar på det.
Hilsen Bianca