Brev:
Nok mælk? - 5 mdr.
6. marts 2004
Alder:
5 mdr.
Nok mælk? - 5 mdr.
Jeg har en dreng på 5 mdr, som vejer 9 kg og er 68 cm. Han har fået vælling + grød i en måned.
Kostplanen er:
Morgen: ammes
Formiddag: ammes
Middag: grød + lidt frugtmos
Eftermiddag: ammes
Aften: grød eller mos og i løbet af aftenen ammes han 3-4 gange
Til natten: ca 200ml vælling
Nat: ammes
Nu er jeg blevet meget i tvivl om han får nok mælk, da jeg laver pulvergrød og vælling, men på kogt afkølet vand- Det skulle måske nok være på mælk. Men kan man lave pulver grød/ vælling med mælk?
Ser kostplanen ellers ok ud? Jeg overvejer at starte et ekstra måltid om morgenen. Er det ok at fortsætte vælling til natten, eller er mme bedre?
Han sover en 5 timer i træk, og ammes 1-2 gange på en nat.
En masse spørgsmål :-) håber du kan hitte rede i det.
Tak for en rigtig god brevkasse
Venlig hilsen Anja