Brev:
Vække barnet?
21. april 2008
Alder:
5 mdr.
Vække barnet?
Hej Helen!
Jeg har lige et spørgsmål vedr. søvn.
Jeg læser med stor interesse dine fine dagsplaner for søvn og mad, men jeg har svært ved at gennemskue, om det er meningen, man skal vække barnet??
Vores dreng kan sagtens sove 3 timer om formiddagen. Hvis jeg skal følge din plan, skal jeg så vække ham, eller er det bedst, at han selv regulerer sin søvn??
Vi henter storebror i børnehaven kl. 14.15 - 14.30, så da bliver hans søvn jo afbrudt, hvis han sover på dette tidspunkt, er det så ok at lade ham sove lige så længe, han kan om formiddagen istedet?
Venlig hilsen
en drengemor