Brev:
Hård mave - det er så synd for hende
21. april 2008
Alder:
7 mdr.
Hård mave - det er så synd for hende
Hej Helen
Skriver fordi jeg har store problemer med at holde gang i Ida´s mave. Hun får grød og mos, en flaske mme og en flaske vælling om dagen. Det har stået på i lang tid, og var også tit et problem da hun var mindre. Jeg giver hende sveske mos, ca et halvt glas og hver eller hver anden dag får hun 4 ml laktulose. Alligevel er det kun nogle små, meget hårde knolde hun kommer af med.
Hun bruger virkeligt lang tid på at trykke, bliver helt lilla i hovedet og skriger. Hun har haft noget som ligner hæmorider, men det siger egen læge at man ikke kan have når man kun er en baby, og nogen gange bløder det også .... Det er så synd for hende. jeg laver også mave massage i håb om at kunne sætte gang i det... Hvad mere kan jeg gøre?
Camilla