Brev:
Hvor mange kcal i døgnet?
3. marts 2004
Alder:
10 mdr.
Hvor mange kcal i døgnet?
Jeg har før fået gode råd fra dig og vil nu høre, om du kan fortælle mig, hvor mange kcal et barn på 10 måneder ca. skal have i døgnet - alt incl.?
Hun er en lille en på ca. 7,5 kg og 70 cm lang. Hun får omkring 700 kcal i døgnet vil jeg tro...kender jo ikke kalorieindholdet i en halv bolle med ost o.l.
Håber du kan give mig et svar :-)
Med venlig hilsen
Amys mor