Brev:
Sengetid?
2. marts 2004
Alder:
3 mdr.
Sengetid?
Hej
Tak for nogle rigtige gode svar :-)
Jeg har en datter på 3 mdr. hun sover 2-3 gange om dagen 2-3 timer ad gangen, det er lidt forskelligt.
Mit spørgsmål er: Hun bliver lagt i seng kl. 20.00 (hvor hun bliver ammet). Jeg ammer hende igen inden jeg går i seng (22.30-23) og så ammer jeg hende 1-2 gange om natten, hvorefter hun vågner og er frisk kl.6.30-07.
Er det fortidligt at lægge hende i seng kl.20 (det er sjældent at hun brokker sig)?
Med venlig hilsen
Heidi Petersen