Brev:
Knækket navlesnor
2. marts 2004
Alder:
1 mdr.
Knækket navlesnor
Jeg har fået en kopi af min fødselsberetning og deri står at min datter "knækkede" sin ns. Helt præcis står der følgende:
"Fødes levende pige, der ved forløsning knækker sin ns. Skriger straks og overgives til pædiater...osv..."
Min egen sp. har ikke kunnet hjælpe..hvordan kan en ns. "knække" - jeg troede den var elastisk...
Ps. Jeg fødte ved kejsersnit.
Med venlig hilsen
Rikke - mor til Anne 301103