Brev:
Start på skemad for at få bedre søvn
24. marts 2008
Alder:
4 mdr.
Start på skemad for at få bedre søvn
Hej Helen,
Nu er Alma begyndt at vågne hyppigere om natten, og vil have mere mad. Det startede også med hendes bror da han var præcis 4 måneder, men nu håber jeg, at jeg denne gang kan tackle det lidt bedre, og snart få hende til at sove igennem. (det er endnu ikke sket med Alexander på 23 måneder!!)
Jeg har prøvet at give hende lidt risgrød med ske de sidste 4 dage, men hvornår på dagen er det bedst at give hende det, således at det hjælper hende om natten? Eller ville en flaske MME gøre mere gavn til natten?
Jeg har ammet hende fuldt indtil nu, og der er stadig masser af mælk, men det mætter hende åbenbart ikke nok mere. Er der noget jeg kan gøre for at få "bedre" mælk?
Kærlig hilsen
Pernille