Brev:
Min søn har ikke spist normalt i et år
2. juni 2003
Alder:
2 år
Min søn har ikke spist normalt i et år
Hej
Vi har en dreng på 2 år og som slet ikke har spist normalt i et år nu, og selvom vi får den besked at det ikke gør noget og vi virkelig prøver at få en hverdag til at blive normal har vi stadig det svært med at han ikke spiser. Han vejer hvad han skal. Vores problem er at det for vores logik ikke er normalt at man ikke spiser.
Jeg vil lige oplyse at han ikke bruger sut men får en nat flaske når han skal sove. En typisk dag er ingen morgenmad, lidt rugbrød (1/4) til frokost, 3-4 tern kød, 5 tsk ris/pasta. han kan ikke lide kartofler. han drikker helt normalt af en kop. Han tager tit maden ind i munden og spytter det ud igen, det er det han gør mest.
Håber på en svar. På forhånd tak
Frank