Brev:
Min søn på 6 måneder har mavekneb
2. juni 2003
Alder:
6 mdr.
Min søn på 6 måneder har mavekneb
Min søn på knap 6 mdr. er begyndt at få grød og har fået det 2 gange om dagen den sidste måned, jeg ammer stadig ind imellem måltiderne. Jeg putter en tsk. sveskemos i hans grød fordi han krøller sig sammen som om han har mavekneb, han har daglig afføring, så det er ikke hård mave han har.
Hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham og mig selv, det er jo synd for ham. Han græder når det står på, han er ikke syg og har ikke feber. Nogle ideer, ville være helt i top.
Rubin