Brev:
Yoghurt med mysli og idéer til morgenmad
25. februar 2008
Alder:
13 mdr.
Yoghurt med mysli og idéer til morgenmad
Kære Helen
Vores lille datter er nu 13 måneder gammel og meget glad for at spise af vores tallerken - alting smager bedre på den måde. For nylig fik hun lov til at prøve yoghurt med mysli (ellers får hun bare yoghurt som lille mellemmåltid) og det vil hun nu spise hele tiden.
Er det sundt for hende at spise mysli? Og hvad for en skulle det være (nok uden nødder og chokolade, men ellers?). Nogle gode ideer, hvad man ellers kunne putte i hendes yoghurt, udover havregryn - dem gider hun nemlig ikke at spise på den måde, kun som havregrød.
Glæder mig til at høre fra dig
Med venlig hilsen
Karolina