Svar: Det lykkedes - 12 mdr.
20. februar 2008
Alder:
12 mdr.
Kære Camilla
Rigtig dejligt at høre, jeg har naturligvis valgt at lægge dit brev på siden, så andre forældre kan se at det godt kan lade sig gøre at få gode sovevaner som hele familien kan leve med.
Dejligt!
Det er helt rigtigt at det hjælper at sidde på sengen og således være fysisk til rådighed. Det er dog ikke alle der har den mulighed, hvis barnet sover i tremmeseng... Men det er rigtig dejligt at I fandt en god løsning.
Fortsæt endelig alt det gode I gør og husk nu at der stadig vil være dage en gang imellem, hvor det ikke lige fungerer og at det er helt normalt:o)
Fortsat held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske