Brev:
Det lykkedes - 12 mdr.
20. februar 2008
Alder:
12 mdr.
Det lykkedes - 12 mdr.
Hej Helen
Jeg har ikke et spoergsmaal denne gang, men vil bare lige dele vores lille succeshistorie med dig:
Det lykkedes endelig med at faa vores soen til at falde i soevn i sin egen seng (og ikke paa armen eller ved brystet) - tricket var simpelthen at laese godnathistorie I selve sengen, og ikke paa stolen ved siden af... som du foreslog. Vi giver ham ogsaa lov til selv at bladre lidt i bogen siddende stilling i sengen, og giver ham mulighed for selv at laegge sig ned efter et stykke tid. Det tog godt nok 20-30 minutter i starten, men tiden bliver kortere og kortere for hver dag. Og det er tusind gange bedre en "Godnat og Sov Godt" metoden.
Det var bare det, jeg ville dele med dig! Han vaagner nu stadigvaek om natten 2-3 gange om ugen, men kun meget kort. Det er til at leve med.
Venlig hilsen
Camilla