Svar: Enorm uro
19. februar 2008
Alder:
7 mdr.
Kære Bonnie
Det er meget svært for mig at svare på dit spørgsmål, da børn jo er meget forskellige og Seamus er jo startet meget tidligt med at kravle i forhold til gennemsnittet... Det er især i 7-10 måneders alderen at børnene okser rundt både i dagtimerne når de er vågne, men bestemt også om natten.
Det er præcist som du beskriver, men det er en periode, og heldigvis plejer det at blive mindre og mindre i takt med at barnet bliver bedre og bedre motorisk.
Så et bud herfra er at du skal regne med et par måneder med uro og så skulle det gerne blive lidt bedre igen:o)
Fortsat held og lykke:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske