Brev:
Enorm uro
19. februar 2008
Alder:
7 mdr.
Enorm uro
Kære Helen
Jeg vil lige starte med at sige, at ved en kombination af dine gode råd vedrørende Seamus' afvisning af ske, går det nu meget bedre. Tak for det.
Seamus er nu 7½ md. og har lige lært at sidde. Han øver sig konstant på at kravle - rokker konstant på alle 4 og er helt oppe på tæerne med måsen i vejret. Han kommer også vidt omkring - bare kun baglæns indtil videre. Mit spørgsmål går på forventet varighed at hans enorme uro.
Han skal slet ikke forholde sig i ro - uanset om det er ved spisning, hvor han er så urolig, at jeg dårligt kan ramme hans mund med skeen. Om natten kan han ikke finde roen, og mosler rundt - vende rundt - op at rokke på alle fire - blive langt ned af en meget træt mor - forfra - forfra...... og forfra igen. Det foregår under stort palaver af skiftevis hvin og brok i flere timer hver nat, og jeg kan snart ikke se ud af øjnene mere.
Hvor længe plejer denne periode at vare?
Mange hilsner
Bonnie