Brev:
Stammen
19. februar 2008
Alder:
9 mdr.
Stammen
Hej Helen
Tak for sidste svar. Jeg har lige et par små spørgsmål ang. helt andre ting.
Min mand stammer og jeg er interesseret i at vide om det er arveligt og om der er ting vi skal være opmærksomme på ift sprogudvikling?
Vil vores datter selv på et tidspunkt opdage og kommentere at far stammer?
Selv hører jeg det ikke mere og lægger meget sjældent mærke til det. Vil det samme gælde for hende?
Med venlig hilsen
Karen